910-20-245
Nový produkt
0 ks ks
Na dotaz
Pozor: Posledné kusy na sklade!
NASKLADNENIE cca:
Označenie „Factory“ hovorí za všetko. Najlepšie technológie, ktoré vieme ponúknuť sú k dispozícii v našich modeloch Factory Series vrátane našej ultra trvanlivej originálnej povrchovej úpravy Kashima Coat, ktorá zabezpečuje maslový chod vidlice.
Firma FOX prichádza od modelového roku 2021 s kompletne prepracovanými zjazdovými vidlicami Float 40, ktoré prinášajú množstvo nových technológií, ako aj vylepšenia existujúcich technológií.
ŠPECIFIKÁCIA:
Určenie: Zjazd
Zdvih: 203mm
Veľkosť kolies: 29”
Priemer vnútorných nôh: 40mm
Úprava vnútorných nôh: Kashima
Pruženie: EVOL Air Spring 2021
Tlmenie: GRIP2 Variable Valve Control
Nastavenie: HSC/LSC; HSR/LSR na 8 klikov (odskok, pomalá a rýchla kompresia)
Offset: 52mm
Stĺpik vidlice: tapered 1-1/8"
Oska: floating QR thru-axle Boost 15x110mm
Farba: lesklá čierna
Iné: možnosť montáže blatníka FOX 40
NOVÉ TECHNOLÓGIE:
Bleeders: Vidlice majú v zadnej časti spodných nôh odvzdušňovacie ventily, pomocou ktorých môžete vyrovnať tlak v nohách vidlice s atmosferickým tlakom. Odlišný tlak vo vidlici znižuje citlivosť pruženia, preto ho jednoduchým stlačením ventila prstom vyrovnáte. Tlak v nohách sa mení hlavne pri vyšších teplotách, napr pri intezívnom používaní v dlhých zjazdoch alebo vo vysokých nadmorských výškach.
Lower Leg Channels: Nové vzduchovo-olejové kanáliky umožňujú prejsť nahromadenému vzduchu v spodných nohách prejsť cez klzné puzdrá. Druhá funkcia kanálikov je umožniť oleju zo spodných nôh, aby dosiahol až na vrchné tesnenia (guferá) a udržiavajú ich čerstvo namazané.
Floating Axle: Nový systém pre osku zamedzuje tomu, aby bola rovnobežnosť nôh vidlice ovplyvňovaná rozličnou šírkou predného náboja. Dokonalá súososť znižuje trenie pri pružení, ktoré je tak efektívnejšie a plynulejšie. Mwchnizmus na pravej nohe vidlice si nastavíte presne pre vašu šírku náboja a pri zaťahovaní osky sa eliminuje stlačenie nôh.
Lower Leg Arch: Mostík medzi spodnými nohami má nový zaoblený tvar, čím sa zväčšila tuhosť vidlice a zároveň vznikol väčší priestor medzi mostíkom a rámom bicykla pri úplnom stlačení vidlice.