EXT ARIA Air shock TLMIČ

Nový produkt

Na dotaz

1 275,00 € s DPH

Detaily

TLMIČ  EXT ARIA Air shock Mtb and E-Mtb enduro RACING SHOCK na objednávku:

UCHYTENIE: Standard (oko-oko) / TRUNNION

ROZMERY:

METRIC STANDARD

210 / 50 mm
210 / 52.5 mm
210 / 55 mm
230 / 57.5mm
230 / 60 mm
230 / 62.5 mm
230 / 65 mm
250 / 67.5 mm
250 / 70 mm
250 / 72.5 mm
250 / 75 mm
METRIC TRUNNION

185 / 50 mm
185 / 52.5 mm
185 / 55 mm
205 / 57.5 mm
205 / 60 mm
205 / 62.5 mm
205 / 65 mm
225 / 67.5 mm
225 / 70 mm
225 / 72.5 mm
225 / 75 mm

Tlmič sa interne nastavuje na základe objednávky od zákazníka. Pre správne nastavenie je potrebné vyplniť objednávkový formulár s informáciami o svojom bicykli, hmotnosti jazdca atď. Pre objednanie nás prosím kontaktujte na viktor@slovakbikeparks.sk

Keďže ide o prvý vzduchový šok od EXT, nazýva sa ARIA, po taliansky „vzduch“. Je úplne nasýtený novými technológiami a dizajnovým prístupom. Hoci sa značka EXT stala synonymom pre bezkonkurenčný výkon vinutých tlmičov, naše znalosti o technológii vzduchových pružín sa v skutočnosti začali už dávno pri projekte aktívnych odpružení William F1, pri vývoji produktov pre najvyššie formy pretekania.
EXT prevzal inovatívny koncept dvojitej pozitívnej vzduchovej komory pôvodne vyrobený pre vidlicu Era a naformátoval jej novú verziu tak, aby vyhovovala jedinečným potrebám aplikácie Aria. Z tohto základu sme vytvorili tlmič s výrazne vylepšenou vzduchovou pružinou, káblom dosahujúcim vysokú úroveň citlivosti a podpory, ktorú je možné v súčasnosti dosiahnuť len s tlmičmi s vinutými pružinami.

  • Metrické a Imperiálne rozmery tlmiča
  • Klasické uchytenie tlmiča
  • AS3 technology: the dual positive chamber featuring only 2 dynamic seals to separate the 3 different chambers. (EXT unique patented design)
  • Positive chamber +/++ (low/high) with endless adjustment potential via 2 separate air valves to finetune the spring characteristics
  • Negative self-activating large volume chamber
  • Unique air seals design based on aerospace technology
  • Lok 2.0 technology
  • 14 mm superlight weight internal shaft
  • Large 28mm hydraulic main piston
  • Adjustable Hydraulic Bottom-Out Circuit (HBC)
  • Proprietary “Super Finish” surface treatment on sliding parts