Brzdový KIT eSTOP kotúč MAGURA MDR-P 203 mm + Platničky 7.S

2702030

Nový produkt

Tento produkt už nie je dostupný

57,00 € s DPH

-15,00 €

72,00 € s DPH

Tabuľka dát

Priemer 203 mm
Uchytenie kotúča 6 dier (IS2000)

Detaily

DOSTUPNE cca Leto/Jeseň 2022 (nedostupný od 03/2021) Odporúčame výber 220/180mm verzie

MT eSTOP Optimized Kit 203/P - 7.S

Rotor MDR-P, Ø 203 mm, 6 hole and brake pads 7.S, Sport (PU = 1 set)


Brzdový kotúč Magura MDR-P je najnovší model určený najmä pre 29" zjazdové špeciáli, ale aj ťažšie E-Bajky, Tandemové bicykle alebo ťažších jazdcov. Vynikajúca teplotná odolnosť a nízky fadingový index. 

 (Viac o generácii MAGURA eSTOP TU)

Dizajnovaný na extrémnu záťaž.

UPOZORNENIE: MODEL MDR-P je "plávajúci" kotúč. Od výroby alebo po zabehnutí má alebo môže mať vôlu medzi hliníkovým unášačom a oceľovým kotúčom a ťažšie sa vystreduje / nastavuje v strmeni. Nie je to závada. Bežným prejavom je aj cinkanie (zvuk). 

Pozor: nie je možné použiť centerlock adaptér!

Určené najmä pre gravity disciplíny - Zjazd, E-bike.

Priemer 203 mm, hrúbka 2 mm, uchytenie na 6 skrutiek

Hmotnosť 216g

Dovetail Interlink Technology patentované spojenie unášača a kotúča. Po zahriati dochádza k teplotnej expanzii oceľovej časti, ktorá sa "zahryzne" do hliníkového unášača. Tým sa výrazne zvýši tuhosť kotúča a zároveň sa vytvorí tepelný most po celom obvode (rýchle ochladzovanie). Za studena môže mať kotúč jemnú vôlu medzi nitmi.

Brzdový kotúč Magura MDR-P je odporúčaný pre sériu bŕzd MAGURA MT, kompatibilný aj s kotúčovými brzdami iných značiek.

Obsah balenia: 1ks brzdový kotúč vrátane 6ks oceľových skrutiek

ZÁRUKA platí len pri používaní výhradne originálnych produktov a náhradných dielov MAGURA.

PREČO NAKUPOVAŤ U NÁS?

1. Sme oficiálnym predajcom nemeckej značky MAGURA

2. Profesionálna technická podpora a návody

3. Najvýhodnejšie ceny kompletných setov v EÚ

4. Najväčší sklad MAGURA bŕzd, príslušenstva, náhradných dielov s dodaním na druhý deň

5. Záručný, pozáručný servis a Crash Replacement!

DÁTA A POROVNANIA kotúčových bŕzd (ČÍTAJ TU)